Avrätta dom med ett skott i pannan.

Tjo såhär på morronkvisten!

Precis lämnat lillan på dagis med min Ostbåge till rygg, mmm R Y G G S K O T T.
Fy tusingen!
Hellre att ligga och krama toan i en vecka lite kärleksfullt i en maginfluensa än ryggskott i en dag!

Nu när man har bärbar data & ett jobb i en klädaffär kändes det ju som ett tillfälle att börja blogga.
Dock kommer det inte vara samma mode som alla andra snorvalpar bloggar om.
Nä just det, Blondinbella och resten. Små snorungar som inte fått lära sej vett & etikett!
Jag kommer blogga om ditten & datten, street/skate och lite annan skit.

Nu skall jag slänga i mej ännu ett av mina rosa piller utan namn,
dem e för tandvärk och från Thailand - All värk borta i ett par timmar. SÅÅÅ sköönt!

Tjillevippen // Jenn the henn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0