Stöldturné.

Tjo!

Vart lite borta efter ruset i Lördags. (Va ute "med jobbet")... Men nu är jag väll tillbax någorlunda på marken igen.

Vi satt och funderade lite över "Stjärnor på is".
Jag undrar vem fan som tittar på skiten?
Alltså bara namnet. STJÄRNOR på is. Vart är stjärnorna? 
Vet ju någorlunda vilka de är, men STJÄRNOR?
De hade väll ngn slaggs "toppkurva" -95. Men stjärnor har de väll aldrig varit?

Nä.. Hysta in Dr.Alban & Joker från Rederiet så är programmet fulländat!

Va för övrigt på Ikea igår.
Alltid så plockar man ju på sej som attan, och så tänker man -Jag rensar innan kassan...
Så plockar man ut 2/3 av sakerna på vägen & kommer hem med 2 paket värmeljus.
Men denna gången tänkte jag -Vad tusan, späre no spänses! Jag tog allt...

Lullar på i min egna lilla värld till "Betala-själv-kassan" och blippar in allt....
Kommer hem och snål som jag är kollar jag alltid mina kvitton. 281:- !!!
Jag hade ju handlat som fan. Jag har inte betalat hälften!
Det fick ju bege sig av tillbax idag iställer för att betala resten.
"Hej, jag stal detta igår, vill betala idag"


Natti. Återkommer när jag inte proppat i mej starkcider & geleråttor!

// Fröken.Jenf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0