Söndagsångest.

Ja alltså. Söndagsångest har man ju varesej man dricker alkohol eller inte.
Det bara är. Jävla ångest. Allt man inte gjort under veckan men borde!

Igår vart vi på Barnens hus. Vi va som små 8åringar igen, fast med mer pengar att köpa glass & godis för!
Jade va så glad så hon skakade de första 15 minutrarna. Stackaren!

100:- = 3timmars lek. Vi va helt döda efter 1 timme & fick då bege oss hem som slagna hjältar, fullproppade med glass & andra sötsaker som BORDE hållt oss mer vid liv. Men icke.

Idag har jag jobbat, underbara jobb X]
Jag trivs faktiskt ngt hiskeligt på mitt jobb, det bara är skönt att vara där - som hemma fast borta!

Har även byggt ut våran "Walk.-in-closet". Den är påtok förliten!
Mr.Big svor häromdagen. Javisst. Jag har minsann gått in och tagit halva hans sida! HALVA!
Han krävde hyra om jag inte skärpte mej så det blev rusning till IKEA kl 17.48 (IKEA stänger 6)

Så nu har vi lite mer hyllor och plats. inte för att jag orkade göra klart, inte ens i närheten. Det får bli en annan dag!
Men nu slipper jag betala för mej iaf. Kan ju fan få P-bot i sin egna garderob!

Sedan krävdes det oxå en rensning. Sånt har ju vi tjejer lite svårt för.
Det finns ju alltid saker att spara "ifall att man går ner" eller "ifall att man.... går ner ännu mer"...
Vissa saker intalar man ju sig att man verkligen behöver. Men vemfan behöver ett par gamla illaluktande skor bara för att de va sköna & luktade gott 1998? De e ju inte så att 1998 en dag kommer & knackar på dörren lixom.

Dax att sova. Borde även gjort detta för länge sedan. Men sova, vad är väl det? Kan man ju göra i en annan livstid, eller?
Imon skall jag upp tidigt & jobba, vilket betyder webbordrar, underbara sextrakasserier &  att hänga upp nya vinterkläder & sortera i jeansen.
Sextrakasserier är bra. Vi kvinnor behöver veta våran plats i tillvaron.


Godnatt kära folk (ekar tomt)

Fröken Jenn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0