Paul Pott. Pol Pot.

Tänk att det 1a jag gjorde vart att glömma att blogga x]
Minnet är kort men bra.

Såg Paul Pott för 1a gången idag, han som vann något idol-liknande program i England. Sikken snubbe!
HELT FANTASTISKT! Vilken jävla pipa!
"-Paul, what are you here for today? - Just sing Opera."
Länk till Pauls 1a audition om du trycker här, MISSA INTE!

Dock går ju namnet att diskutera. Vemfan döper sin unge till Paul när man heter Pott i efternamn?
Nefan det går ju helt bort! Som att döpa sitt barn till Josef om man skulle heta Stalin. Bara ändra stavningen.
Kul att heta samma som ngn tokig massmördare! Pol Pot   

Imon (läs:idag) skall jag & Mr.Big & våran lilla Prinsessa till Lek&Buslandet, hon kommer bli sååå glad!
Vi kommer somna som tre fallna hjältar imonkväll!  

Nu skall jag förövrigt falla som en hjälte även idag, dax att lägga sig så man orkar imon!
Mr.Big har sin sovmorgon, det betyder ännu en galenmorgon med min lilla spellevink!  

Tjo fladderfitta // Jenn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0